Intr-un oras mic, promovarea poate parea un moft sau un lucru inutil pentru afaceri, insa realitatea este alta.Exista business-uri in Tarnaveni care se confrunta cu lipsa clientilor si a vizibilitatii, iar asta se intampla tocmai din cauza unor idei preconcepute despre promovare.
Sa analizam cateva dintre cele mai intalnite mituri si sa descoperim adevarul din spatele lor:
Mitul 1: „Daca am un produs bun, oamenii ma vor gasi”
Este adevarat ca un produs sau serviciu de calitate este esential, dar fara promovare, foarte putini oameni vor afla de existenta afacerii tale.Concurenta este mare, iar clientii nu au timp sa caute activ fiecare oferta.O prezenta activa pe social media poate face diferenta.
Mitul 2: „Publicitatea e doar pentru orasele mari”
Multe afaceri locale considera ca doar brandurile mari au nevoie de promovare.In realitate, tocmai business-urile mici au cel mai mult de castigat dintr-o strategie de marketing bine gandita.Reclamele targetate pe Facebook si Instagram, afisele locale si recomandarile vizuale (foto, video) sunt metode accesibile si eficiente pentru atragerea clientilor in Tarnaveni.
Mitul 3: „Doar tinerii folosesc social media”
Multi antreprenori cred ca Facebook, Instagram sau TikTok sunt doar pentru generatia tanara.In realitate, statisticile arata ca majoritatea utilizatorilor de Facebook au peste 30 de ani, ceea ce inseamna ca platforma este un canal excelent pentru promovare.Mai mult decat atat, un clip video bine realizat poate atrage atentia unei audiente largi, indiferent de varsta.
Mitul 4: „Reclama e prea scumpa”
Investitia in promovare nu trebuie sa fie mare pentru a aduce rezultate. Chiar si un buget mic, folosit inteligent pe social media sau pentru productia unui video scurt, poate genera impact.In plus, metode precum marketingul organic (postari regulate, colaborari locale, evenimente) sunt aproape gratuite si pot creste vizibilitatea afacerii.
Mitul 5: „Daca postez o data pe saptamana, e suficient”
Consistenta este cheia in promovare.Un continut rar nu creeaza un brand puternic. O strategie coerenta, cu postari regulate, interactiune cu publicul si continut variat (imagini, videoclipuri, testimoniale) ajuta la construirea unei relatii de incredere cu clientii.
Mitul 6: „Promovarea din vorba in vorba este suficienta”
Recomandarile directe sunt valoroase, dar nu sunt suficiente pentru a creste constant un business.In orase mici, cum este Tarnaveni, numarul de clienti potentiali este limitat, iar informatia circula intr-un ritm lent.O strategie de promovare moderna, care include social media, reclame online si continut vizual atractiv, ajuta la extinderea audientei si la atragerea unor clienti noi, nu doar a celor din cercul apropiat.
Dragilor, sa va spun ceva din culise.
Zilele trecute, am postat un video in care am transmis un mesaj direct: daca pana la finalul acestui an nu vom vedea mai mult interes pentru a sustine si a promova talentele locale, vom opri acest proiect.
Am fost sinceri si poate unii s-au simtit luati la rost, dar cateodata este nevoie sa spui lucrurilor pe nume. Tarnaveni are oameni talentati, are resurse, dar fara implicare si curaj, ele raman nevalorificate.
Reactia voastra a fost, insa, una care ne-a dat incredere!
Oamenii au inceput sa distribuie, sa comenteze, sa ne trimita mesaje.
Am primit semnale clare ca sunt persoane dispuse sa ajute si talente locale care vor sa iasa la lumina.
Morala?
Uneori trebuie sa iesi in fata si sa spui adevarul, chiar daca e incomod.
Nu putem juca mereu „meciuri mici” intr-un oras care are potential mare!
Un mesaj pentru voi, locuitorii din Tarnaveni.
Nu trebuie sa ne opunem evolutiei.
Trebuie sa o imbratisam si sa mergem mai departe!
Sa evoluam, sa profitam de oportunitati si sa crestem impreuna.Tarnaveni poate deveni un oras mai vizibil si mai viu, dar asta se intampla doar daca noi, cei de aici, alegem sa facem pasul inainte.
Va incurajez sa nu ramaneti pasivi.
Avem puterea sa facem lucruri mari, sa sustinem afacerile locale, sa dam o sansa artistilor si tinerilor talentati, sa colaboram si sa ne ajutam intre noi. Doar asa putem transforma Tarnaveni intr-un loc in care sa fim mandri ca traim si muncim.
Noi, echipa PromoVibe, suntem mereu deschisi la idei si colaborari care pot contribui la dezvoltarea orasului. Fiecare proiect mic poate genera o schimbare mare, iar fiecare pas facut impreuna conteaza.
Scrie-ne daca ai o idee, un proiect sau daca vrei sa te implici activ in cresterea orasului nostru!
Impreuna putem face Tarnaveniul un loc mai dinamic, mai vizibil si mai unit.
Ne auzim cu drag pe retelele de socializare!
Cu prietenie, echipa Promo Vibe.